NU; SOVA!

nu har jag precis skrivit klart min social omsorgs uppsats:) så skönt har både gjort matte och den idag, tummer upp på det. tvningade precis på victor att svara på frågorna från det där testet jag gjorde, så dem ska ni få se:) nu ska jag faktiskt gå och ta bort sminket och borsta tänderna, sedan krypa ner i min säng, skönt att sova i tid idag. vi hörs imorgon, puss

Om dig själv & din familj.

1. Vad heter du?
Karl Victor Jegendal
2. När är du född? 1993-02-23
3. Vart bor du? Grillby
4. Trivs du där? Absolut
5. Hur lång är du? 1.77
6.Höger eller Vänsterhänt? Högerhänt              
7. Hur många är ni i din familj? Fyra
8. Vem kommer du mest överens med? Föräldrarna
9. Älskar du din familj? Självklart


Skola.

 
1. Vad heter din skola? Westerlundska Gymnasium
2. Trivs du där? Helt okej
3. Tycker du att det är en bra skola? Jadå
4. om nej, varför? -
5. Vad går du för linje? Naturvetenskapliga programmet


Kärlek.

1. Är du kär/gillar någon just nu? Aldrig vart så kär som jag är just nu! 
2. Om ja, vad heter han/hon? Emma Eklund
3. Tycker du om att vara singel? Har man en Emma Eklund så vet man att singel inte uppskattas
4. Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få? Nej
5. Vad tycker du om kärleken? Världens härligaste
6. Tror du att du kommer gifta dig någon gång? Absolut!


Vänner.

1. Har du många vänner? Jadå
2. Trivs du med dom? Mer än väl
3. Är du vän med någon som du inte vill va vän med? Nej
4. Vem är din bästa vän? Simon sundberg / Niklas bergentz / marcus rosqvist
5. Har du hatat din bästa vän? Några minuter någon gång ;d haha
6. Vem berättar du allt för? Hos simon och marcus stannar allt
7. Vem umgås du mest med? Nu i gymnasiet, marcus
8. Vem önskar du att du umgicks mer med? Alla tre!



Övrigt.
 
1. Vad gör du just nu? Lyssnar på "Seal - stand by me"          
2. Är det kul? Älskar musik
3. Vad har du på dig? Svart tröja och esk brallor
4. Vad har du gjort idag?  Skola, köpt motorcykel
5. Vad brukar du göra på fritiden? Träna, plugga, datorn, och umgås med min älskade Emma Eklund
6. Tycker du detta testet var kul? Allt för dig :)<3

(om sista frågan, jag skickade testen till Victor och skrev att han skulle göra det, även fast han kanske inte var så sugen) mitt test finns även längre ner i bloggen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0