morsdag

hej snyggingar:)! kom precis innanför dörren, har spelat match i bålsta. som inte gick hela vägen, eller vi förlorade med 2-1, men det var ett så orättvist resultat. dom gjorde andra målet när det var 1 min kvar, och vi hade mycket mer lägen.. så det känns inte riktigt bra. annars idag har min familj och mammas kille med hans barn vart hos min moster och badat och solat. mysigt värre! käkade hamburgare gjorde vi också, och busade runt med våra söta små kusiner, hjärta på dem. nu ska jag snart hoppa in i duschen, senare laga mat åt mamma för att det är morsdag och senare packa lite grejer tills imorgon. imorgon är det fotbollsturnerning bland alla 9or också, gud så jag längtar! en hel dag med fotboll i skolan, kan det bli bättre? I don´t think so.. hoppas ni haft en bra dag i värmen, puss och kram

grattis mamma på morsdag, du är världens bästa. I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0