min helg

fredag; stina kom till mig efter skolan som sagt. efter det skulle jag till henne för vi skulle hyra film och så. då börjar det helt plötsligt ösregna så jag stannade hemma. efter ett tag då kom värlens bästa människor hem till oss. wilma&clara var här ett tag och myste<3 älskar er tjejer!

lördag; klockan stod på 06:00, ut och dela ut frallor! var tillbaka i sängen 07:00 igen, somnade om i två timmar då klockan ringde. skulle nämligen till stockholm för att shoppa. hittade avslutningklänning, ett linne, en kjol, och en tröja. så jag är faktiskt riktigt nöjd, nu fattas bara skor och smycken till dagen då jag slutar nian:( VILL INTE!!!!!
sen åkte jag iaf till grillby på kvällen, kollade robinson, sen kom victor till mig. vi kollade på se upp för dårarna som gick på 4an och sedan gick vi typ och la oss.
tack för du finns vännen, är så glad att du står mig så nära!

söndag; jag och victor vaknade först 06:00, victor var ovanligt nog väldigt pigg då. vi låg och snackade ett tag, sedan somnade vi om tills 09:00. victor skulle upp på samling 11:30, så vi gick sedan upp, fixade lite käk och små prata.
medans victor drog på samling fixade jag lite. sedan gick jag upp och kollade matchen med syster. senare på kvällen hade jag själv match. vi spelade mot vaksala FF, blev tyvärr lika. 3-3. vi skulle vunnit, vi ledde med 3-1 efter första. så vi hade otur om man säger så. men för mig gick det väldigt bra iaf, gjorde hatrick och hade även en frispark i ribban:)
åh vad fotboll är kärlek, jag blir så otroligt lycklig av det! nu sitter jag här hemma, dricker te och myser! ska snart krypa ner under täcket, för imorgon är det måndag, och det betyder ännu en skolvecka. dessutom med 2 prov och 2 redovisningar(y). nej, nu ska jag iväg och borsta tänderna.. hoppas ni haft en bra helg. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0