försovning&fotboll

hello:) jag lever... har inte bloggat så mycket på sistonde. men tiden har inte funnits. solen har vart framme och jag har gjort annat. hoppas ni har det bra, själv mår jag toppen. min dag bestod mest utav fotboll. först försovning till 11:13, träningen börjar 11:30. kastade upp håret i en toffs och sedan på med träningskläderna. efter träningen var jag och några till i laget matchvärdar för a-laget, tråk. men måste göras!
nu sitter jag här, har precis kollat på robinson och ska nu nog spela lite spel med mamma eftersom jag inte har något bättre för mig. men först jag ska ut i köket och tjocka mig med lite glass(a) ni får ha det bra, jag ska! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0