claras dag; 15 maj

tjaaaaa snyggingar:)! nu är jag hemma efter en dag i skolan och på stan. skolan gick bra, även svenska redovisningen. senare ner till stan med mamma och syster, fika och kollade lite skor. sedan handlade vi lite mat tills ikväll, ska käka kött, jag längtar(a) haha! nu sitter jag här har precis läst veckorevyn. inga planer för ikväll, ska nog göra lite so-frågor, så jag blir klar med dom. måste även bara säga grattis till min lill kusin och mig själv idag;b clara fyller år och jag har namnsdag. helt sjuk egentligen att en annan människa kan göra en annan så lycklig, wilma&clara mina små kusiner, är bland det bästa jag har. jag älskar dom mer än mycket annat. nej nu ska jag fixa med annat:) puss

min underbara kusin clara, du är lycka baby. emma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fint skrivet till Clara min bästa Emma, nu kommer Pierre & Alice och hälsar på, älskar dig

2009-05-16 @ 11:08:03
Postat av: Clara :)

Så fint skrivet av dig!! Kram Clara

2009-05-16 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0