sommarlov


victor jegendal, tack för att du finns och gör livet mycket enklare ibland!


jag vet min uppdatering är kass, men vad fan.. det är sommarlov? jag spenderar liksom inte all tid framför datorn nu på sommarlovet som jag gör annars. well well, nu sitter jag här, inte alls trött. fast jag borde egentligen sova, ska upp ganska tidigt imorgon. eller tidigt och tidigt, runt 11 kanske? fast det är rätt tidigt nu när man ställt om dygnet helt och hållet! haha iallafall, min dag har inte vart så speciell, gick upp runt 13:30 med victor, sen åt vi frukost snackade på ett tag senare skjutsade vi ner honom till hans match. efter det åkte jag och käkade på resturang med evelina. fick det nämligen i födelsedagspresent av henne, tack sååå mycket! jag hade det super mysigt ikväll + att evelina hade skrivit världens finaste kort till mig. nej, nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film tror jag.. kommer endå aldrig kunna somna. vi hörs imorgon hoppas jag, om inte. ha en bra midsommarafton. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lollolindberg

Gullan =) Hoppas allt är bra med dej !

2009-06-20 @ 21:23:19
URL: http://lollogoddess.blogg.se/
Postat av: ...

Hej emma!

jag och en kompis till mig beundrar dig väldigt mycke! vi skulle hemskt gärna få veta ditt lösenord till bdb för att kolla lite fina bilder!

Kram.

2009-06-23 @ 10:45:42
Postat av: ...

vilja få veta ditt lösenord**

2009-06-23 @ 10:46:44
Postat av: emma

har du/ni mig på msn så är det bara fråga där, annars får ni fråga mig någon annan stans så kan jag säga det, vill inte ge ut det här i bloggen:) kram

2009-06-23 @ 19:13:48
URL: http://emmaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0