om 7 timmar; ITALIEN!

men dåså, då blir det här det sista inlägget jag gör på en vecka! för idag, 08:30 då drar vi.. enda till italien. åh så roligt det kommer bli, jag längtar så otroligt mycket. att bara få vara där, spela matcher, sola, bada, äta gott.. bara njuta av livet. och dessutom med hela laget, helt sjukt underbart kommer vi få det. så är även min fot lite bättre redan, har  börjat gå på den lite  igen. lånade även lite kylbalsam nu när jag var hos victor och sa hejdå, och jag hoppas verkligen det hjälper:) men ni får ha det så bra här hemma i sverige, jag ska ha det så grymt! berättar om veckan när jag kommer hem, vi hörs då! puss



when the children cry.. jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0