nattmänniska

sitter här och kollar fotboll:)! mycket fotboll idag, men jaja.. kan aldrig bli för mycket.
haft en bra dag annars? min har varit sådär nu igen, vaknade upp med illamående men klarade mig från att spy. har däremot haft en extrem huvudvärk. så har legat i soffan ett tag och kollat film idag. mår lite bättre nu. ikväll ska jag ta en varm dusch, sen krypa ner under täcket i skaplig tid. måste vända tillbaka på dygnet nu snart, innan italien iallafall! vänder ni också på dygnet när ni är lediga? sitter upp hela nätterna och sover hela dagarna, fast erkänn att det är härligt också? jag tycker det iallafall, nattmänniska som man är. nej, vi hörs senare ikväll eller imorgon:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0