italien imorgon...

jag spelade match igår, åh vad härligt det var. tills det som hände, hände. det som inte fick hända... jag skulle skjuta ett skott på mål från en hörna. min fot var inte tillräckligt spänd och jag fick bollen längst ut vid tårna. jag kände på en gång att nånting var på tok. nu har jag sååååå ont. kan inte ens gå på foten. jag ska till italien imorgon, på fotbollscup! fattar ni? jag och laget har samlat in pengar i mer än ett år, gått upp 06:00 alla lördag för att dela ut frallor. nu skadar jag mig.. en tid på året då jag helst vill vara skadefri, då slår det till. helevte, be en bön för mig ikväll alla, att jag kommer kunna spela i italien. för jag vill inte det mer än någongting annat!
/en orolig och ledsen emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0