TURKIET

hejhej:) vaknade kl 13:30 idag.. inte alls bra. ställde faktiskt klockan på 11:30, men har väll antaglien stängt av den i sömen. gick iaf upp, och karin kom precis hem på lunch då. vi åkte iväg till wikmans och käkade en varsin sallad. sen hem för min del och tillbaka till jobbet för karins del. jag gick ut i solen och la mig, tills nu faktiskt:) snart ska jag packa grejerna till mamma, sedan träning:) imorgon drar jag till turklandet:D woho! hörs sen, puss


TURKIET IMORGON, JAAAAAAAAAAAAAAAA!:D

Kommentarer
Postat av: cajsa

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa turkland idag fyfan vad jag saknar dig och jag längtar så himla mycket så at jag sprängs jag vill redan vara framme aaaaaaaaaaaaaaaaa helt sjukt att vi ska dit idag

2009-08-07 @ 09:01:59
URL: http://minicajsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0