om mig:)

Om dig själv & din familj.


1. Vad heter du? emma sofia eklund
2. När är du född? 10 juni 1993
3. Vart bor du? enköping/grillby
4. Trivs du där? jodå
5. Hur lång är du? 167
6.Höger eller Vänsterhänt? höger

7. Hur många är ni i din familj? i min riktiga 4 st, men nu har mamma och pappa hittat nya.
8. Vem kommer du mest överens med? mamma
9. Älskar du din familj? om jag gör

Skola.

1. Vad heter din skola? - westerlundska gymnasiet
2. Trivs du där? det duger
3. Tycker du att det är en bra skola? vet inte
4. om nej, varför? -
5. Vad går du för linje? omvårdnadsprogrammet

Kärlek.

1. Är du kär/gillar någon just nu? jag är så kär man kan bli
2. Om ja, vad heter han/hon? victor jegendal
3. Tycker du om att vara singel? nej
4. Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få? ja
5. Vad tycker du om kärleken? victor gör kärlek till det finaste i världen
6. Tror du att du kommer gifta dig någon gång? jag hoppas det

Vänner.


1. Har du många vänner? jadå
2. Trivs du med dom? absolut
3. Är du vän med någon som du inte vill va vän med? nej
4. Vem är din bästa vän? stina och rebecca
5. Har du hatat din bästa vän? nej
6. Vem berättar du allt för? stina och victor
7. Vem umgås du mest med? stina och victor
8. Vem önskar du att du umgicks mer med? just nu rebecca, saknar henne



Övrigt.

1. Vad gör du just nu? sitter här
2. Är det kul? jätte
3. Vad har du på dig? mjukis kläder
4. Vad har du gjort idag? varit i skolan
5. Vad brukar du göra på fritiden? spela fotboll vara med vänner och min pojkvän
6. Tycker du detta testet var kul? haha, nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0