pappa 40 år!


att man kan älska någon så mycket är helt sjukt!
att man kan älska någon så mycket så man skulle kunna göra
vad som helst för den, pappa för dig skulle jag kunna
döda! jag skulle kunna dö för din skull.. ingenting skulle
kunna hindra mig! du är absolut den bästa, och det ska bli
så himla skönt att få träffa dig nu när du kommer hem från
egypten, jag har saknat dig massvis! och nu ska allt bli som
vanligt igen, nu när du kommer hem. nu när du kommer hem som en 40-åring.
grattis på födelsedagen världens bästa pappa.
pappa glöm aldrig; jag älskar dig mer än allt på denna jord!
utan dig klarar jag mig inte, finns inte en chans!
EMMA<3PAPPA


Kommentarer
Postat av: Sanna

fin blogg

2009-04-19 @ 19:49:56
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: maja

GARTTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!

2009-04-19 @ 20:21:16
URL: http://majajosefins.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tack min älskade Emma! du är bäst!

Pappa 40år

2009-04-22 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0